ارایه حدود ۳ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در اداره ۱۳۷



به گزارش جی پی لند و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۵۳۵ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دوهزار و ۵۲۳ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۲۷۱ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۶۶ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است، سایر موارد به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج ‌هزار و ۱۹۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۶۸۶ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، رفع قطعی روشنایی فضای سبز و گزارش ساخت وساز بدون مجوز به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۱۶۶ مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و برنامه‌های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

با توجه به بحران رو به گسترش کمبود آب، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه هدررفت آب در فضای سبز مراتب را همراه با آدرس دقیق با ۱۳۷ در میان بگذارند و به یاد داشته باشند کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در تمام مدت شبانه روز آماده پاسخگوی به تماس ها و شنیدن پیام ها و نظرات شهروندان هستند.

به گزارش جی پی لند، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.